עמדת צילום 360

בטוחים שאתם רוצים להיכנס ללופ הזה???
אנחנו בטוחים שכן!
עמדת הצילום 360 של מרימים היא עמדה שעוד לא ראיתם. הדרך הטובה ביותר להיות במרכז תשומת הלב! רק תעלו על הבמה ותראו איך כל העיניים עליכם, תוסיפו את אחת מהתפאורות היחודיות שלנו ל360, וקרעתם אותם ביג טיים!
אפשר לעלות עליה ביחידים, בזוגות, בשלשות ואפילו ברביעיות, אפשר לעמוד או לרקוד, להיות סחים או להשתטות.

הדרך הטובה והקלה ביותר לייצר סרטונים 360 מעלות, עם מיתוג, סאונד, אפקטים, SLOW-MOTION ועוד.. הכל ניתן למיתוג מלא: במת הצילום, הסרטונים והתפאורה.

כל מה שרציתם לדעת על עמדת צילום 360: לתיעוד אירוע מושלם!  

כל שנה יוצא גאדג'ט צילום חדש המיועד להנצחת אירועים חשובים כגון: חתונה, ימי הולדת, בר או בת מצווה, בריתות, מסיבות, ערבי חברה ועוד. אם בעבר הרחוק היו חדרי צילום מרשימים שהוצבו בכל אירוע ואירוע – הרי שהיום, עמדת צילום 360 היא הדבר החם בעולם האירועים! הטרנד החם שכבש את העולם מספק חוויית צילום מקורית ובלתי נשכחת.

מהי עמדת צילום 360?

עמדת הצילום 360 היא עמדה מקורית ומיוחדת שאתם יכולים להציב בכל אירוע – בין אם מדובר בחתונה, יום הולדת בלופט, מסיבה במועדון או בכל מקום אחר. מדובר בעמדה שמגיעה בתור במה עגולה שעליה עולים האורחים ומשתתפי האירוע – רוקדים, שרים, קופצים ומצטלמים, בזמן שהמצלמה מקליטה ומצלמת אותם בהילוך איטי ובצירוף אפקטים מיוחדים ומרשימים עם מוזיקה ופילטרים מרהיבים.

תוכלו להוסיף לעמדת הצילום גם אביזרים מגניבים ומשעשעים, תחפושות ייחודיות ומצחיקות, קונפטי ועוד אקססוריז מגניבים לטעמכם האישי!

הסוד הגדול ביותר של המצלמה, הוא שלוקח לה בדיוק 40 שניות כדי להגיש לכם את הסרטון מוכן ובאיכות הגבוהה ביותר! עם קבלת הסרטון, תוכלו לסרוק את הקוד שקיבלתם ולשתף את הסרטון עם חברים ברשתות החברתיות, ואף לשלוח אותו למייל האישי שלכם.

למה מומלץ להשתמש בעמדת צילום 360?

הדור הצעיר חי ונושם את ה- Reelsברשתות החברתיות, וזה בדיוק מה שעמדת הצילום 360 מנגישה לכם! עמדה מקורית ומגניבה שעליה יכולים להתאסף כל החברים הקרובים, לרקוד, לשיר, ליהנות ולכייף בצורה הכי טבעית שיש, ומיד אחרי זה לשתף את הסרטונים באינסטגרם, פייסבוק, טיק טוק ובכל מקום שרק תרצו!

העמדה מאפשרת למשתתפי האירוע לצלם זיכרונות מגניבים ומקוריים מהאירוע שלכם ולתעד רגעים מרגשים עם החברים והקרובים שיגיעו לשמוח בשמחתכם.

עמדת הצילום 360 מביאה איתה מהפך חדשני וטרנדי לכל אירוע, משהו שלא בהכרח כל האורחים מכירים, אבל אין ספק שהם יהיו מסוקרנים לראות מהי העמדה המיוחדת הזו ומדוע כולם רצים אליה!

יתרונות 

  • מדובר בעמדה יציבה שאינה מסתובבת, עקב כך היא לא מהווה סכנה שאחד מהאורחים יאבד שיווי משקל ויקבל סחרחורת.
  • מדובר בבמה גדולה שיכולה להכיל כמות אנשים גדולה בבת אחת.
  • מדוב בצילום ריאליסטי בהילוך איטי או רגיל שמעניק הרגשה של כאן ועכשיו, הודות לכך שהרקע זז ביחד עם האורחים ולא נשאר סטטי.

עמדת צילום 360 לקידום מותגים!

עמדת הצילום 360 מתאימה לאירועים ממותגים, אירועי חברה, ארגונים ומוסדות. העמדה המושלמת עבור כל מותג שמעוניין לקדם את עצמו, לצלם את משתתפי האירוע ולתייג אותם ברשתות החברתיות, מה שעוזר לקדם כל מותג ולהפוך אותו לוויראלי ברשת.

אם המותג שלכם מפיק אירוע חברה, לקח חלק בפעילות התנדבותית כלשהי, או שהוא משתתף במימון אירוע חברתי או עירוני – זה בדיוק הזמן להביא את עמדת הצילום 360 ולצלם את כל משתתפי האירוע יחד עם העמדה של העסק שלכם.

באיזה פורמט יגיעו הסרטונים?

עמדת הצילום 360 מצלמת את הסרטונים בבומרנג מסתובב, כל הסרטונים מצולמים באיכות HD הן לאורך והן לרוחב. ניתן לבחור פורמט המתאים לגודל הסרטונים באינסטגרם אשר יתאימו גם לפיד וגם לסטורי. ייחודיות הצילום של העמדה טמונה בתנועתיות הסרטון. הסרטון מצלם את הרוקדים בתנועה איטית ומהירה, מה שיוצר אפקטים מיוחדים ביותר במהלך הצפייה בסרטון והופך אותו למרשים ביותר.

עמדת צילום לאירוע

א) תקציב: קבעו כמה אתם מוכנים להוציא על תא צילום ומצאו אפשרויות שמתאימות לתקציב שלכם.
ב) דרישות מקום: שקלו את השטח הפנוי במקום האירוע שלכם ובחרו דוכן שמתאים בנוחות מבלי להפריע לזרימת האירוע.
ג) התקנה ותמיכה: ודאו שחברת השכרת עמדות הצילום מספקת התקנה מקצועית ותמיכה במקום במהלך האירוע.
ד) ביקורות והמלצות: קראו ביקורות, בקש המלצות וצפו בתמונות לדוגמה מאירועים קודמים כדי לאמוד את האיכות והאמינות של ספק תא הצילום.

'מרימים': הולכים להרים לכם את האירוע!

אנחנו בחברת "מרימים", הולכים להרים לכם את האירוע ובגדול! עמדת צילום 360 הולכת לכבוש את רחבת הריקודים ולהפוך את האירוע שלכם לאירוע מושלם! עמדת צילום 360, מנציחה את הרגעים המרגשים ביותר בצורה בלתי נשכחת ומצלמת מכל זוויות הצילום, והכי חשוב – מעניקה לרוקדים את כל הפאן שבעולם בצורה הכי טבעית שיש! רוצים לשמוע פרטים נוספים? השאירו לנו פרטי התקשרות ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם או צרו עימנו קשר 052-3901906 ואנחנו כבר נדאג להרים לכם את האירוע – כמו שרק אנחנו יודעים!

מרימים לנו
דברו
איתנו

השאירו פרטים כעת

דילוג לתוכן