מחפשים עמדות צילום? מצאתם!

יצירת קשר

כתבות נוספות

צלם מגנטים לאירוע קטן

צלם מגנטים לאירוע קטן

כאשר אתם מחפשים צלם מגנטים לאירוע קטן חשוב לבחור בצלם מגנטים מקצועי שיודע לתפוס את הרגעים הקטנים והמיוחדים באירוע שלכם. בעת בחירת הצלם חשוב לשקול

קרא עוד »
צלם מגנטים לחתונה

צלם מגנטים לחתונה

במהלך תהליך ההכנות לחתונה, קיימות משימות והחלטות רבות וחשובות שחייבות להיעשות. אחת מהן היא בחירת צלם מגנטים לחתונה. הצלם אחראי ללכוד את הרגעים החשובים ביום

קרא עוד »
מגנטים לחתונה

מגנטים לחתונה

חתונה היא אירוע חשוב ומרגש שבו כל פרט צריך להתאים בקפידה כדי ליצור את החוויה המושלמת לזוג החתונה ולכל האורחים. אחד מתוך רשימה גדולה של

קרא עוד »
מגנט לאירוע

מגנט לאירוע

מגנט לאירוע על ידי עמדות צילום הפך לאחד מהתחומים הפופולריים ביותר בעולם הצילום. עמדת צילום היא עמדה שמיועדת לצילום תמונות או וידאו בצורה מקצועית ומתוכנתת

קרא עוד »

יש לכם אירוע חשוב ואתם רוצים להנציח אותו במזכרת מדהימה לכל החיים? הגעתם למקום הנכון! עמדות צילום באירועים הן בגדר חובה!

אתם מפיקים אירוע חשוב, משקיעים בו מחשבה מרובה ואת מיטב כספכם – הכי חשוב זה שיישאר לכם ממנו זיכרון מתוק לכל החיים, את זה תקבלו באמצעות צילום מקצועי ואיכותי של האירוע. אז מהי עמדת צילום לאירוע ומהן עמדות הצילום הקיימות כיום? כל התשובות בהמשך! המשיכו לקרוא!

סוגי עמדות צילום לאירועים

כיום, יש אינספור סוגי עמדות צילום לאירועים. השאלה הנשאלת היא כיצד בוחרים את עמדת הצילום שהכי תתאים לכם? התשובה טמונה בסוג ואופי האירוע, קהל היעד שלו והחזון של מארגני האירוע. אך דבר אחד ניתן לקבוע בוודאות מוחלטת – אין אירוע שלם בלי עמדה שמנציחה רגעים מרגשים וטובים באמצעות מזכרת לכל החיים.

  • עמדות צילום סלפי – בין מגוון סוגי עמדות הצילום תוכלו למצוא את עמדת הסלפי. מדובר בעמדה דיגיטלית מרשימה במיוחד, שעובדת באמצעות מסך טאצ' ומדפיסה מגנטים ממותגים המודפסים בגדלים שונים. הדפסת המגנטים מתבצעת באמצעות מדפסת תרמית אשר שומרת על איכות צבעי המגנט ומונעת דהייה. לרוב עמדת סלפי מגיעה עם אקססוריז ותחפושות נלוות, בהתאם לאופי האירוע.
  • עמדות צילום מעץ MERIMINI – יש לנו עמדה ממותגת עץ הנקראת "MERIMINI", מה זה אומר? הודות לטכנולוגיה החדשנית שלנו, פיתחנו לכם אטרקציה ייחודית ומרימה במיוחד! מדובר בעמדה מגניבה, קלילה מלאת הומור וצחוק, הכוללת סשן צילומים והכוונה מקצועית באווירה כייפית שאף אחד מהאורחים לא ירצה לפספס. צילום מעץ בעצם מציג את צילומי הדמויות שלכם כפסלונים קטנים ומדליקים מעץ. נשמע מגניב נכון? אין ספק שמדובר בטרנד חם שמשאיר מזכרת נפלאה לכל החיים.
  • עמדות צילום לבת מצווה – הקטנה שלכם הגיעה לגיל המצוות? מרגש! עכשיו זה הזמן לתכנן את אירוע "הבת מצווש" המושלם עבורה! בעולם הדיגיטלי של ימינו אין בת מצווה בלי עמדה מקצועית ומגניבה, שתאפשר לכל החברים והחברות לשתף ולהנציח רגעים מרגשים ומצחיקים ברשתות החברתיות – רגעים שיישארו כמזכרת לכל החיים! מדובר בעמדה אוטומטית ומדליקה, אשר מדפיסה תמונות סטילס מקצועיות באמצעות טכנולוגיית הדפסה תרמית איכותית, הודות לכך, התמונות נשמרות באיכות גבוהה ואינן דוהות או מתקפלות בטווח הארוך. כל האורחים יוכלו ליהנות ולהצטלם עם מגוון רחב של אקססוריז לבחירתם האישית כמו: כובעים, משקפיים, תחפושות ועוד. בסיום האירוע כל החוגגים יוכלו לקבל מזכרת מופלאה המוטבעת על דיסק און קי עם כל התמונות שצולמו במהלך האירוע.
  • עמדות צילום לעסקים – עמדת הצילום לעסקים היא עמדה חכמה שמהווה כלי שיווק וקידום מצוין לעסקים. הלקוחות שמגיעים לעמדה נהנים מחוויה בלתי נשכחת ואף מקבלים מזכרת של תמונות מגניבות עם המותג. מדובר בשיווק ופרסום לצד אטרקציה מדליקה, המאפשרת ללקוחות לשלוח את התמונות למייל או לרשתות החברתיות. ומנגד, מאפשרת לבעלי העסקים ליצור רשימת תפוצה הכוללת פרטי התקשרות ואישורי דיוור.

עמדת צילום לאירועים מדהימים מבית המותג 'מרימים'

חברת מרימים הינה חברה מובילה ומנוסה בתחום הצילום לאירועים. הצוות המקצועי שלנו יודע בדיוק כיצד להרים לכם כל אירוע ולהפוך אותו לאירוע שהוא לא פחות ממושלם, כזה שלא יפסיקו לדבר עליו!

אז אם אתם מתכננים אירוע חשוב, ואתם רוצים לתעד ולנצור אותו כזיכרון מתוק לחיים, אנחנו כאן בשבילכם! צרו עימנו קשר ונציגינו ישמחו להעניק לכם שירות אדיב ולהתאים לכם בדיוק את עמדת הצילום המושלמת בעבורכם, בהתאם לרצונותיכם ולאופי האירוע.

התקשרו אלינו עוד היום לשיחת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות 052-3901906 או לחצו כאן והשאירו פרטי התקשרות ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם!

תוכן עניינים
עמדות צילום

השאירו פרטים כעת

דילוג לתוכן