עמדת צילום מעץ: העמדה שתשדרג לכם את האירוע!

יצירת קשר

כתבות נוספות

צלם מגנטים לאירוע קטן

צלם מגנטים לאירוע קטן

כאשר אתם מחפשים צלם מגנטים לאירוע קטן חשוב לבחור בצלם מגנטים מקצועי שיודע לתפוס את הרגעים הקטנים והמיוחדים באירוע שלכם. בעת בחירת הצלם חשוב לשקול

קרא עוד »
צלם מגנטים לחתונה

צלם מגנטים לחתונה

במהלך תהליך ההכנות לחתונה, קיימות משימות והחלטות רבות וחשובות שחייבות להיעשות. אחת מהן היא בחירת צלם מגנטים לחתונה. הצלם אחראי ללכוד את הרגעים החשובים ביום

קרא עוד »
מגנטים לחתונה

מגנטים לחתונה

חתונה היא אירוע חשוב ומרגש שבו כל פרט צריך להתאים בקפידה כדי ליצור את החוויה המושלמת לזוג החתונה ולכל האורחים. אחד מתוך רשימה גדולה של

קרא עוד »
מגנט לאירוע

מגנט לאירוע

מגנט לאירוע על ידי עמדות צילום הפך לאחד מהתחומים הפופולריים ביותר בעולם הצילום. עמדת צילום היא עמדה שמיועדת לצילום תמונות או וידאו בצורה מקצועית ומתוכנתת

קרא עוד »

עמדת צילום נחשבת כיום לעמדת חובה באירועים, המאפשרת לאורחים לצלם את עצמם וליצור מזכרות מרגשות מהאירוע, גם בלי עזרתו של הצלם הרשמי באירוע! מהי עמדת צילום מעץ ומה היא כוללת? כל המידע בהמשך! הישארו איתנו!

מתכננים חתונה, בר/ת מצווה, אירוע חברה, או מסיבת רווקות? ודאי תרצו שהאורחים ייצאו מהאירוע מוקסמים ומלאי חוויות. אחת הדרכים הבדוקות לרענן אירוע ולהשאיר לאורחים מזכרות מרגשות, היא הצבת עמדת צילום.

מהי עמדת צילום מעץ?

עמדת צילום מעץ, המכונה גם "עמדת צילום רטרו", היא אטרקציה מקסימה לכל אירוע! העמדה היא מודולרית והיא ממוקמת בהתאם למהלך האירוע. תחילה אנו ממקמים את העמדה באזור קבלת הפנים, לאחר מכן בטקס עצמו (במידה ויש), ולבסוף היא מוצבת על רחבת הריקודים, "מרימה" את האירוע, ודואגת לתעד רגעים נדירים באמצעות תמונות סלפי קבוצתיות של האורחים.

מה היא כוללת?

עמדת הצילום היא כשלעצמה, אלמנט דקורטיבי, מאחר שהיא מעוצבת בסגנון נוסטלגי של מצלמת פולארויד מימים עברו. היא מתופעלת במהלך האירוע על ידי שני אנשי צוות וכוללת סט צילום הפועל על טכנולוגיה מתקדמת, מאובזר במסך רקע ובתאורה מקצועית.

עמדת הצילום מפיקה צילומי פולרואיד איכותיים, סטריפים של שלושה צילומים, או תמונות GIF בסגנונות שונים וללא מגבלת כמות. בסוף האירוע, זוכים האורחים בתמונותיהם, כשהן מודפסות על מגנט, ממוסגרות בסגנון חגיגי וניתן לבקש אותן כקובץ לטלפון הנייד.

בנוסף לקבלת התמונות למזכרת, ניתן לשדר אותן בזמן אמיתי לאינטרנט. עמדת הצילום כוללת חיבור ישיר לרשתות החברתיות, כך שהאורחים יכולים לשגר את הצילומים מהאירוע, ישירות לוואטצאפ או לסטורי באינסטגרם. 

עמדת צילום באירועים: יתרונות

עמדה לצילום עצמי באירוע חגיגי, היא מעבר לדרך ידידותית להנצחה ולהפקת מזכרות. מדובר  בחוויה בפני עצמה, המגוונת את ההשתתפות באירוע ומזמנת גם חשיבה יצירתית וגם דרך לקבלת צילומים בעלי תוכן ומשמעות אישית, יותר ממה שיכול להפיק צלם החתונות. 

ניתן לצלם בעמדה תמונות סלפי אישיות, לצד תמונות זוגיות רומנטיות או מבודחות ותמונות קבוצתיות עליזות, של בני משפחה או חברים, שבאו לחגוג את החתונה ביחד. השליטה הגבוהה שיש למצולמים על התוצאות, תואמת את רוח התקופה, בה כולנו מביימים, מצלמים, מאירים ועורכים את הצילומים והסרטונים שלנו בעצמנו.

על מה חשוב להקפיד בעת הזמנת עמדת צילום לאירועים?

כאשר שוכרים עמדת צילום לאירוע, יש לברר תחילה את המוניטין של המשכיר ויכולתו לספק בזמן את העמדה.

בבחירת העמדה, בין אם מדובר בעמדת צילום מעץ או עמדה מסוג אחר, יש לשים לב שהיא מודולרית, אסתטית ואכן מתאימה לאופי האירוע.

יש לוודא, שיהיה במתחם האירוע מקום מתאים להצבת העמדה, בעל נגישות גבוהה לאורחים ומרכזי מספיק כדי למשוך תשומת לב, אך ללא הפרעה למהלך האירוע. לפני תחילת האירוע, יש לוודא שיש בעמדה מספיק נייר הדפסה, עבור כל האורחים שירצו להצטלם.

תוכן עניינים
עמדת צילום מעץ

השאירו פרטים כעת

דילוג לתוכן