עמדת צילום עצמי: אטרקציה מגניבה לאירוע מושלם!

יצירת קשר

כתבות נוספות

צלם מגנטים לאירוע קטן

צלם מגנטים לאירוע קטן

כאשר אתם מחפשים צלם מגנטים לאירוע קטן חשוב לבחור בצלם מגנטים מקצועי שיודע לתפוס את הרגעים הקטנים והמיוחדים באירוע שלכם. בעת בחירת הצלם חשוב לשקול

קרא עוד »
צלם מגנטים לחתונה

צלם מגנטים לחתונה

במהלך תהליך ההכנות לחתונה, קיימות משימות והחלטות רבות וחשובות שחייבות להיעשות. אחת מהן היא בחירת צלם מגנטים לחתונה. הצלם אחראי ללכוד את הרגעים החשובים ביום

קרא עוד »
מגנטים לחתונה

מגנטים לחתונה

חתונה היא אירוע חשוב ומרגש שבו כל פרט צריך להתאים בקפידה כדי ליצור את החוויה המושלמת לזוג החתונה ולכל האורחים. אחד מתוך רשימה גדולה של

קרא עוד »
מגנט לאירוע

מגנט לאירוע

מגנט לאירוע על ידי עמדות צילום הפך לאחד מהתחומים הפופולריים ביותר בעולם הצילום. עמדת צילום היא עמדה שמיועדת לצילום תמונות או וידאו בצורה מקצועית ומתוכנתת

קרא עוד »

צילום בסלולרי הפך לחלק בלתי נפרד מהחיים של כולנו, אם זה בחיי היום יום, בלימודים, בעבודה וכמובן גם באירועים, כנסים ומסיבות. למעשה, אחת מהפעולות המיידיות שכמעט כל אורח עושה כשהוא נכנס לאירוע, היא להרים את הטלפון ולתעד את מה שהוא רואה מסביבו: את שולחן הבופה, את האורחים, את רחבת הריקודים ובעצם את כל מה שמתרחש באותו הרגע.

למה כדאי לשלב אטרקציה כמו עמדת צילום עצמי באירועים ובשמחות משפחתיות ומהם היתרונות של הפעילות הנהדרת הזאת עבור האורחים? כל התשובות בהמשך המאמר! הישארו איתנו!

עמדת צילום עצמי: שימו את הסמארטפון בצד ותיהנו מהרגע!

צילומי סלפי והעלאת סטורי לרשתות החברתיות, הן פעולות שכבר מזמן לא שייכות לצעירים בלבד. גם בני העשרה וגם סבתא וסבא יודעים בדיוק איך לתפעל את המצלמה בסלולרי ולכולם יש פרופיל בפייסבוק ובאינסטגרם. מה שלא כולם יודעים לעשות, זה להצטלם כמו שצריך ולהעלות תמונות איכותיות לרשת.

עמדת צילום עצמי היא בדיוק מה שאנשים שמגיעים לאירוע, או לכנס מכירות, צריכים כדי ליהנות מכל העולמות: מצד אחד, הם יכולים להשתחרר מהטלפון שלהם, לא להיות תלויים בו ולרקוד, לאכול ולשתות – ומצד שני הם יכולים להיות בטוחים שהרגעים החשובים של האירוע אכן מתועדים ובצורה המקצועית והטובה ביותר.

אנחנו בחברת "מרימים" מציעים לכם להרגיש באמת את המסיבה, או הכנס, או החתונה שאתם מוזמנים אליה מבלי להיות תלויים במכשיר הסלולר. תוכלו ליהנות מלחיצת ידיים וחיבוקים עם האנשים הקרובים אליכם, להתערבב בקהל, לפגוש כמו שצריך את האורחים הנוספים שהגיעו.

ומה בקשר לצילומים? לזה אנחנו כבר נדאג.

אטרקציה אמיתית שכולם ירצו להשתתף בה

בעולם שבו הטכנולוגיה מתחדשת ממש בכל יום, אין ספק שזה מאתגר למצוא את ה"משהו" המיוחד הזה, את המסמר של הערב שירגש את האורחים שלכם, שיגרום להם להרגיש שהם נמצאים באירוע שונה ממה שהם מורגלים בו, זה שיהפוך את החוויה למיוחדת במינה וגם ישאיר אחריו טעם מתוק.

עמדת צילום עצמי עושה בדיוק את זה – מדובר, למעשה, ב"מסיבה בתוך המסיבה", כשהרעיון הוא להעניק למוזמנים רגעים ייחודיים שבהם הם יכולים להשתחרר מהרשמיות, להיות קצת שטותניקים ולהרשות לעצמם אפילו להשתולל.

איך זה קורה? בעמדה עצמה אנחנו מניחים שלל תחפושות ואביזרים שקל ללבוש, כאלה שנותנים טאצ' מיוחד ומשעשע שיכול להצחיק ולשמח אפילו את הדודות הכי רציניות במשפחה. בימינו אין מי שלא אוהב לעשות סלפי ובאמצעות עמדת צילום עצמי שמוציאה את האורחים מהשגרה, הם מרשים לעצמם להכניס את הילדים שבתוכם אל תוך התמונה, מה שהופך את התוצאה לכיפית במיוחד.

עמדת צילום עצמי: באנו לעשות שמח!

הצטלמתם? זה השלב שבו אתם יכולים לחלוק את כל הכיף הזה עם העולם! בעזרת הציוד המשוכלל של מרימים אנחנו יכולים להפיק את התמונה שלכם באיכות הגבוהה ביותר שיש ולהדפיס אותה ממש בתוך דקות ספורות על מגנט שתוכלו להצמיד למקרר, לדלת הכניסה או לכל מקום אחר – ולהיזכר ברגעים המצחיקים הללו בכל רגע שתרצו.

רוצים להשוויץ בתמונה ברשתות החברתיות? אפשר לעשות גם את זה בקלות: נוכל לשלוח אליכם את הקובץ של התמונה האיכותית ואתם תוכלו לשתף אותה בפרופיל שלכם וכמובן לשלוח לחברים בוואטסאפ.

רוצים להצטלם שוב? אין בעיה, העמדה נשארת פעילה לאורך כל המסיבה ומאפשרת לאורחים לתעד את עצמם מספר פעמים וליהנות מהחוויה כמה שירצו.

עמדת צילום עצמי מתאימה בדיוק למה שהקהל של ימינו באמת אוהב: לצלם וליהנות מהרגע המתועד ולהמשיך להרגיש כאילו הוא עדיין קורה – גם הרבה זמן לאחר מכן, בזכות התמונה שנשארת למזכרת.

תוכן עניינים
עמדת צילום עצמי

השאירו פרטים כעת

דילוג לתוכן