עמדת סלפי: עמדת צילום לאירוע שלך!

יצירת קשר

כתבות נוספות

צלם מגנטים לאירוע קטן

צלם מגנטים לאירוע קטן

כאשר אתם מחפשים צלם מגנטים לאירוע קטן חשוב לבחור בצלם מגנטים מקצועי שיודע לתפוס את הרגעים הקטנים והמיוחדים באירוע שלכם. בעת בחירת הצלם חשוב לשקול

קרא עוד »
צלם מגנטים לחתונה

צלם מגנטים לחתונה

במהלך תהליך ההכנות לחתונה, קיימות משימות והחלטות רבות וחשובות שחייבות להיעשות. אחת מהן היא בחירת צלם מגנטים לחתונה. הצלם אחראי ללכוד את הרגעים החשובים ביום

קרא עוד »
מגנטים לחתונה

מגנטים לחתונה

חתונה היא אירוע חשוב ומרגש שבו כל פרט צריך להתאים בקפידה כדי ליצור את החוויה המושלמת לזוג החתונה ולכל האורחים. אחד מתוך רשימה גדולה של

קרא עוד »
מגנט לאירוע

מגנט לאירוע

מגנט לאירוע על ידי עמדות צילום הפך לאחד מהתחומים הפופולריים ביותר בעולם הצילום. עמדת צילום היא עמדה שמיועדת לצילום תמונות או וידאו בצורה מקצועית ומתוכנתת

קרא עוד »

מי מאיתנו לא צילם את עצמו צילום סלפי? בין אם העליתם את התמונה לרשתות, שמרתם בנייד או גנזתם מיד לאחר הצילום – כולנו מצטלמים צילומי סלפי! עם החתול, עם השכנה, בן או בת הזוג, הילד או לבד, מדובר באחת הדרכים המקובלות לצילום כיום. לא עוד בקשות מעוברי אורח "לא מוכרים" לצלם אתכם בטיול, ליד הפסל או עם לבוש מחמיא במיוחד, צילום הסלפי עקף את הקושי ופתר אותו עבורכם. אם כבר הסכמנו על כך שצילום סלפי הוא כאן כדי להישאר, מה טבעי יותר מעמדת סלפי באירוע שלכם? אירוע בו כולם מצלמים ומצטלמים ממילא, יציע לאורחים את אחת הדרכים המקובלות ביותר להצטלם כיום בצורת עמדת צילום מעוצבת ואיכותית, עמדת סלפי!

מהי עמדת סלפי?

זוהי למעשה עמדת צילום לאירוע המציעה לאורחים לצלם את עצמכם בצורה אינטראקטיבית באמצעות מסך מגע גדול ונוח. ניתן לערוך את התמונה, לשנות את גודלה, להוסיף פילטרים והכל באיכות גבוהה ובסיוע תאורה מתאימה. ניתן להצטלם עם אביזרים צבעוניים ומשעשעים שיוסיפו צבע וחיוך למצטלמים עצמם ולשאר החוגגים. את התמונה ניתן להדפיס ולשלוח במייל, לנייד ואיך לא, להעלות לרשתות!

עמדת צילום לכל סוגי האירועים

אתם בשלבי תכנון אירוע? בין אם אתם מחפשים אחר עמדת צילום לבת מצווה, אירוע עסקי, חתונה או כל אירוע אחר, עמדת סלפי היא מושלמת כעמדת צילום לאירוע. אם אתם מעוניינים לספק לאורחים שלכם חוויה מהנה ובלתי נשכחת, עמדת סלפי תעשה את העבודה! ניתן להצטלם בה לבד, בתוספת אדם נוסף או בחבורה. על פי רוב, עמדה זו ממוקמת בסמוך לרחבת הריקודים, זאת כדי שהאורחים יוכלו להמשיך לרקוד וליהנות אך עדיין, לתעד את עצמם ולקבל מזכרת ייחודית ומרשימה מהאירוע שלכם. אז אם טרנד הסלפי הדביק את כולם ומככב בין סגנונות הצילום, למה שלא יככב גם באירוע שלכם?

מה ההבדל בין עמדת סלפי לבין עמדת צילום 360?

עמדת צילום 360 היא בעצם במה מסתובבת שתאפשר לכם להצטלם לבד, עם חבר/ה או עם חבר'ה. היא יכולה להיות מעוצבת כשברקע מסך המציג תמונות או נופים משתנים, ניתן לשדרג ולהוסיף אביזרים ותלבושות מיוחדים. כל הקסם הזה מצולם לסרטון מיוחד ונשלח אליכם לנייד או למייל ומגיע מוכן להעלאה ופרסום שיוציא אתכם סופר מגניבים ברשתות החברתיות השונות. עמדת סלפי לעומת זאת, עוסקת בצילום עצמי של תמונות, איכותי ומיוחד, שיספק עבורכם מזכרת לחוויה בלתי נשכחת מהאירוע.

למה כדאי לבחור בעמדת סלפי לאירוע שלי?

  • עמדת סלפי מתאימה לכולם, היא מאפשרת למצטלם לבחור מה הרגע הנכון והפוזה הנכונה לצילום התמונה, בשל הפופולריות של צילום הסלפי, היא מתאימה ומועדפת על ידי רבים.
  • בניגוד לעמדות קונספט שעשויות להרתיע את חלק מהאורחים, לעיתים המבוגרים שבהם, עמדת סלפי היא נגישה ונוחה לכולם.
  • כולם אוהבים להצטלם צילום סלפי עם משפחה, חברים.
  • ניתן למקם את העמדה בסמוך לרחבת הריקודים כך שלא תמשוך את תשומת לב האורחים מהאירוע ותאפשר להם להמשיך לרקוד ולהצטלם.

עמדת צילום: עמדת חובה בכל אירוע!

תכנון אירוע מוצלח מערב אינספור פעולות, תכנונים, שדרוגים תיאומים ועוד. צילום הוא אלמנט חובה בכל אירוע. תיעוד אירוע הפך לחלק בלתי נפרד ממנו והוא נעשה במקביל על ידי מי ששכר בעל האירוע בדיוק לשם כך ועל ידי האורחים עצמם. על מנת שהאירוע שלכם יהפוך לחוויה בלתי נשכחת עבור רבים וייזכר ככזה גם ברשתות החברתיות, מומלץ לדאוג לתפאורה המתאימה, לציוד מקצועי ואף לאביזרים. עמדות צילום מקצועיות הוקמו בדיוק לשם כך! צילום ותיעוד איכותי של האירוע והאורחים ובנוסף, חוויה מהנה ואטרקטיבית. עמדת סלפי מקבלת מקום של כבוד בין עמדות הצילום השונות לאירועים ונתפסת כפופולרית במיוחד בעיני החוגגים והאורחים. 

עמדת סלפי מבית 'מרימים': הבחירה המושלמת לאירוע שלך!

חברת 'מרימים' מתמחה בצילום מקצועי ומיומן למגוון אירועים. עם ניסיון רב שנים ומוניטין מצוין, מדובר באחת הבחירות הנכונות ביותר לאירוע שלכם. מותג 'מרימים' בעל ניסיון עשיר בהקמת ותפעול עמדות צילום באירועים עסקיים, פרטיים, אירועי מכירות ועוד. הדבר האחרון בו הייתם מעוניינים באירוע שלכם הוא עבודה חובבנית, צילום באיכות נמוכה, או עיצוב ירוד. חסכו מעצמכם כאבי ראש מיותרים ועוגמת נפש ואל תשאירו את האירוע שלכם בידיים חובבניות – בחרו במקצוענים: מרימים!

תוכן עניינים
עמדת סלפי

השאירו פרטים כעת

דילוג לתוכן